Saturday, August 31, 2019

SEBAYU YANG MENGGAMIT KENANGAN

Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog ini. Saya menghargai perkongsian pendapat dan cerita di sini.


Pada Jumaat 30 Ogos 2019, saya berkesempatan hadir pada majlis persaraan guru SMK Sungai Bayor, Selama atau SEBAYU. 
Ini adalah 'kepulangan' saya yang pertama selepas meninggalkan sekolah ini pada September 2018. 

Terima kasih atas layanan baik warga SEBAYU semasa saya ke sana. Daripada pengawal keselamatan, guru, pentadbir dan murid, masih ada yang ingat dan dapatlah saya hilangkan rindu sejak meninggalkan sekolah yang banyak mengajar saya ilmu pentadbiran. 

Terima kasih penganjur program yang jemput saya. Saya memang menanti majlis seperti ini kerana bukan mudah untuk hadir ke sini, apatah lagi ia majlis yang istimewa buat cikgu Anwar Ridzi bin Abdul Samad, penolong kanan pentadbiran dan puan Noridah bt Arshad, Pembantu Tadbir yang baik budi.
Pekan Selama yang tenang dan damai

En. Hadi, pengawal keselamatan masih mengingati saya

Pengetua AB Rahman, dan YDP PIBG menyambut kedatangan tetamu

Cikgu Anwar ditemani isterinya puan Ku Hafidzoh


Masih ada pelajar SEBAYU ingat kepada saya 😁

Saya dan Haji Malik bersama guru SEBAYU

Bersama cikgu Aslam  dan pelajar 5K2  yang pernah saya ajar

Anak anak SEBAYU bakal pemimpin masa hadapan

Pasukan KASPA  yang berdisiplin tinggi



Haji Rais, yang baik budi

Cikgu  Badariah, sepupu saya dan suami, cikgu Joe


Insyaallah moga Allah merahmati ukhuwah kita. Buat Hajah Hafsah,h Razali dan Hajah Zaaiyah yang bakal menamatkan perkhidmatan tidak lama lagi, didoakan terus menabur bakti untuk berkhidmat selagi ada ruang masa. 

Buat Kak Dah dan cikgu Anwar, semoga Allah berikan kesihatan yang baik dan gunakan masa untuk menambah ilmu dunia akhirat. 
Insyaallah moga ada peluang saya ke SEBAYU lagi

No comments:

Post a Comment

Jejak yang ditinggalkan

DAMAILAH IJAN, WIRA NEGARA

Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog ini. Saya menghargai perkongsian pendapat dan cerita di sini. Keranda jenazah Ijan dibawa ke masji...