Tuesday, October 1, 2019

SKUTER SEMAKIN DIMINATI

Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog ini. Saya menghargai perkongsian pendapat dan cerita di sini.
Akhir akhir ini, jentera beroda dua seperti skuter semakin mendapat tempat dalam hati peminat motorsikal. Pengeluar motosikal seperti Honda dan Yamaha, Modenas serta SYM berlumba lumba memberikan pilihan skuter untuk rakyat Malaysia. 

Saya pernah memiliki sebuah skuter jenama Comel, pada tahun 2004. Skuter tersebut sangat manja dan tidak boleh lasak. Bentuknya cantik tetapi saya terpaksa menjual dan membeli motosikal biasa iaitu Honda Wave kerana tidak tahan dengan 'kemanjaan'nya.

Hari ini, teknologi skuter semakin canggih dan lasak. Antara skuter yang menarik dengan potongan bentuk yang moden adalah Honda Vario, Yamaha NVX dan seumpamanya.

Dengan menyasarkan golongan remaja dan pelbagai, saya yakin skuter mampu memikat hati para pengguna yang memerlukan jentera roda dua yang mudah dikendalikan.   

No comments:

Post a Comment

Jejak yang ditinggalkan

DAMAILAH IJAN, WIRA NEGARA

Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog ini. Saya menghargai perkongsian pendapat dan cerita di sini. Keranda jenazah Ijan dibawa ke masji...