Wednesday, September 23, 2020

ANDAINYA...

Terima kasih kerana sudi mengunjungilog ini. Saya menghargai perkongsian pendapat dan cerita di sini.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Terlebih dahulu, saya mengucapkan tahniah kepada kepimpinan baharu negara yang telah menerajui pentadbiran kerajaan. 

Dalam dunia politik yang serba mencabar, perubahan kepimpinan politik harus diterima oleh rakyat dengan berlapang dada. 

Ahli-ahli politik pula, haruslah bijak mencatur peluang dan gerak kerja agar kebajikan rakyat terbela, dan pembangunan negara berada di landasan yang tepat. 

Walaupun saya tidak ada kepentingan dalam mana mana parti politik, saya berharap, Perdana Menteri dan barisan kabinet yang baharu dilantik, dapat menjalankan tanggungjawab dan amanah dengan sebaiknya. 

Akhir kata, sekali lagi saya mohon kita kembali rapatkan hubungan dan tidak berantakan sesama sendiri, hanya kerana perbezaan pandangan politik. 

Pemimpin sudah dipilih, elakkan daripada terus berselisih, kembalikan yang keruh kepada jernih, pasti timbul cinta dan kasih. 
Terima kasih.



Ikhlas,
 *ALI BIN ABU* 
Ahli Komuniti
Taman Setia Maju


 _Ini adalah contoh mesej yang boleh digunakan sebagai memujuk ahli komuniti setempat kembali bersatu selepas selesai pilihanraya atau pemilihan pemimpin._
😊😊😊😊😊😊😊

No comments:

Post a Comment

Jejak yang ditinggalkan

DAMAILAH IJAN, WIRA NEGARA

Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog ini. Saya menghargai perkongsian pendapat dan cerita di sini. Keranda jenazah Ijan dibawa ke masji...