Sunday, September 19, 2010

Akhirnya Kehilangan Jutawan Kosmetik dan Rakannya Terjawab..

Terima kasih kerana sudi membaca di blog ini. Saya menghargai perkongsian pendapat dan cerita di sini.

Umum sudah pun mengetahui tragedi yang menimpa Datuk Soesilawati dan tiga orang lelaki yang turut dibunuh bersamanya.

Biarlah undang-undang menentukan hukuman ke atas suspek, kerana menurut polis, segala bukti dan saksi sudah mencukupi.

Moga keluarga mangsa tabah menerima musibah ini. Ingatlah, segala yang berlaku ada hikmah di sebaliknya. Hanya Allah yang Maha Mengetahui..

4 comments:

  1. tak ada sesiapa ke yg nak buat demo pasal keling bunuh melayu ni... macam yg selalu tu

    barangkali kes melayu yg mati kaot... tak pe la kan, kira halal je la.. kalau cina/keling yg mati, baru seronok pasang lilin

    ReplyDelete
  2. salam ibrahim,salam eidul fitri,
    ketentuan Ilahi,semoga keluarga mangsa tabah melaui kegetiran ini...

    ReplyDelete
  3. Salam Shifu,

    Awal-awal lagi ada statement kata bukan perkauman.. Jadi Melayu senyap je lah.. semua NGO dan parti politik senada je.. Silap gaya buleh lepas ni, sebab ada semacam campurtgn politik..

    ReplyDelete
  4. Salam Azani,

    Moga lebaran Syawal memberi makna yang besar dalam hidup kita, berdoalah bertemu Ramadhan pada tahun-tahun berikutnya..

    ReplyDelete

Jejak yang ditinggalkan