Sunday, November 21, 2010

Majlis Kurban Disempurnakan

Terima kasih kerana sudi membaca di blog ini. Saya menghargai perkongsian pendapat dan cerita di sini.

Bertempat di masjid Al-Khairiah, Batu Sepuluh, Lekir, saya menyertai ahli kariah untuk menyempurnakan ibadah kurban yang diadakan sempena Aidil Adha baru-baru ini. Sejumlah 6 ekor lembu telah disembeih dan dagingnya diagihkan kepada masyarakat setempat serta golongan fakir miskin.



Selain menyempurnakan ibadah, ia turut merapatkan silaturahim dalam kalangan ahli masyarakat. Saya bersyukur dapat menyertai rakan-rakan kariah di sini untuk sama-sama menyempurnakan ibadah tersebut.

No comments:

Post a Comment

Jejak yang ditinggalkan

MENJALA TALAPIA

Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog ini. Saya menghargai perkongsian pendapat dan cerita di sini. Agak lama juga saya tidak menjala ik...