Wednesday, February 8, 2017

AKHIRNYA FAIZI @ ABANGYANG KE MTD

Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog ini. Saya menghargai perkongsian pendapat dan cerita di sini.

Abangyang akhirnya terpilih ke MTD untuk sesi 2017. Saya mengambil kesempatan bertemu sahabat lama semasa di UPM Serdang, Dr. Zulhazmi dan Yeop Sani. 

Homestay Seri Warisan Bangi yang selesa

Dari kiri: Yeop Sani, Dr Zul dan saya mengimbau kenangan di kolej

Hari pertama Faizi di MTD

Kami bersama Pak Anjang dan Anjang Hajar

Faizi bergerak ke asrama bersama Kompeni Bravo

Seramai 283 orang putera MTD terpilih tahun 2017

Amanat akhir sebelum berjumpa semula 25 Februari nanti

Kami menginap di homestay Seri Warisan (Terima kasih kepada Azmi Ismdee yang memberi cadangan) dan bergerak ke Sungai Besi, sebelum menghantar Kakyong ke UiTM Dengkil yang tamat cuti TBC. 

Penat, tapi puas hati, kerana dapat juga bertemu ibu Anjang dan Pak Anjang (Datin Siti Hajar dan Datuk Abduk Aziz yang turut hadir memberi sokongan. Faizi hanya akan pulang cuti pada 25/2 nanti. Sepanjang tempoh suai kenal, ibu bapa dilarang ke MTD kecuali kes kecemasan.  

Kami terus ke Dengkil menghantar anak sulung saya sebelum pulang ke Lekir. 

1 comment:

  1. Tahniah kepada Atif Faizi dan sekeluarga. Teruskan usaha untuk membanggakan kedua ibubapa dengan mencapai keputusan yang cemerlang !

    ReplyDelete

Jejak yang ditinggalkan

DAMAILAH IJAN, WIRA NEGARA

Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog ini. Saya menghargai perkongsian pendapat dan cerita di sini. Keranda jenazah Ijan dibawa ke masji...