Sunday, January 10, 2016

KEMBALI KE IAB GENTING MENIMBA ILMU PENGURUSAN

Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog ini. Saya menghargai perkongsian pendapat dan cerita di sini.

Saya telah disenaraiikan sebagai peserta NPQEL, anjuran IAB Genting Highlands mulai 10 Januari 2016 hingga 10 Jun 2016 bersama 259 orang lagi melibatkan zon Tengah Tengah termasuk dari Kelantan dan Terengganu.. Dalam tempoh 6 bulan, saya perlu menghadiri sesi kuliah selama tiga minggu mulai hari ini hingga 2 Februari nanti di samping menyiapkan tugasan dan menduduki peperiksaan bagi melayakkan saya lulus kursus ini. 

Sebenarnya, NPQEL adalah kursus untuk melengkapkan ilmu pengurusan kepada para peserta. Dengan kata lain, melalui NPQEL, Kementerian Pendidikan Malaysia meletakkan sasaran yang tinggi agar pentadbir sekolah mampu menggalas tugas pentadbiran dengan lebih berkesan. 

Esok, taklimat dan ucaptama oleh Pengarah Institut Aminuddin Baki bakal disampaikan. 

Saya berharap dan berdoa agar dapat menghabiskan kursus ini dengan jayanya. Amin

No comments:

Post a Comment

Jejak yang ditinggalkan

MENJALA TALAPIA

Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog ini. Saya menghargai perkongsian pendapat dan cerita di sini. Agak lama juga saya tidak menjala ik...