Saturday, February 29, 2020

LIGAMEN KOYAK

Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog ini. Saya menghargai perkongsian pendapat dan cerita di sini.

Tidak saya duga, kejadian terseliuh semasa menyertai acara sukaneka sempena hari Sukan SMKBS ke-26 pada Khamis lalu, mengubah rutin kehidupan saya. 


   Saya akui, nikmat Allah  sangat banyak. Tidak terhitung banyaknya nikmat yang Allah berikan kepada  hamba-Nya, termasuk saya. Kecederaan yang dialami rupanya serius, sehingga memaksa saya bertongkat dan MC selama dua minggu. 

Allah uji kecederaan  kaki akibat ligamen koyak di buku lali kaki kiri, dan saya redha dengan ketentuan-Nya. Allah memberi saya masa  berehat. 

Terima kasih atas sokongan dan doa  semua. Sakit menjadi kaffarah untuk Allah mengampunkan dosa hamba-Nya. 

Sakit juga memberi peluang kita bermuhasabah.

Jangan bimbang, saya tak letak jawatan 😁😁😁😁😁😁

No comments:

Post a Comment

Jejak yang ditinggalkan

DAMAILAH IJAN, WIRA NEGARA

Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog ini. Saya menghargai perkongsian pendapat dan cerita di sini. Keranda jenazah Ijan dibawa ke masji...