Wednesday, June 3, 2009

Ape Kehenyer Stadium Runtuh?

Terima kasih kerana sudi singgah di blog ini. Saya amat menghargai perkongsian pendapat dan cerita di sini.

Disebabkan Terengganu juga adalah sebahagian daripada negeriku, (maklumlah, mertua orang sana..) aku tetap berasa tempiasnya apabila stadium kebanggaan negeri ini runtuh tiba-tiba.

Apalah malangnya, stadium baru yang hebat dan mahal harganya, runtuh tanpa sebab ribut atau puting beliung.

Ada sesiapa nak jawab?

3 comments:

  1. Tak tahan dolat le tuuu..

    oleh kerana tak de nyawa yang melayang..
    nanti nak perbaikinya, dapat lagi DUIT POKET sebab nak perbaik mesti ada kontraktor baru..kan kan kan...

    mesti kena SUAP SUAP sikit..

    ReplyDelete
  2. Kak Hida, tu lah, nasib baik takde nyawa melayang...

    Malu kita sebenonya, sebab stadium tu kontraktor tempatan yang buat, patutnya kualiti setanding dengan harga.

    Apa nak kata, nasik dah jadi bubo, tapi kena baiki balik lah...

    Duit rakyat lagi....

    ReplyDelete
  3. Musim runtuh2 dtg dah nih. Kena lebih pantau2. Selepas Supermarket Jaya Sec 14 PJ, Stadium.. pasni..? apa lak. Yang pasti, moral dan runtuh lama dah. Sapa nk pantau??

    ReplyDelete

Jejak yang ditinggalkan