Wednesday, November 4, 2009

Majlis Anugerah Kokurikulum

Terima kasih kerana sudi singgah di blog ini. Saya amat menghargai perkongsian pendapat dan cerita di sini.

Hari ini, Rabu 4 November 2009, berlangsung majlis Anugerah Kokurikulum 2009 dalam suasana sederhana tetapi meriah. Ia diadakan di kantin sekolah, sebagai usaha menghargai para pelajar dan guru yang mengharumkan nama sekolah  dalam pelbagai aktiviti luar bilik darjah.

Tapi kami berbangga, sekurang-kurangnya ada wakil sekolah yang mewakili negara. Syabas Azhar!

4 comments:

  1. puas rasanya apabila melihat anak murid mencapai kejayaan

    ReplyDelete
  2. Terima kasih kerana sudi singgah di blog ini. Saya amat menghargai perkongsian pendapat dan cerita di sini.

    ayat ni saya dah hafal sgt.. hehe

    ReplyDelete
  3. Kak Hida, makaseh.

    Anjang,

    Itulah kepuasan seorang guru. Ni nah ngadap SPM tak lama lagi, cikgu-cikgu pun tension gak.

    Anak murid ada yang steady je, cool jer..

    Amir Ariff,

    Hehehehehehehehehehehe€

    ReplyDelete

Jejak yang ditinggalkan